Dålig dag

Idag har jag varit en riktig bitter ..... ! Jag har försökt att fråga mig själv varför och vad det beror på utan att hitta en egentlig orsak, en riktigt dålig dag helt enkelt, men nu när jag kom hem till min älskade som var på strålande humör så blev det genast mycket bättre! Atlas är ju alltid lika glad över att se mig så det är ju också mysigt. Nu känner jag att mitt bittra jag håller på att förintas av den positiva och välmående sidan av mig jag gillar mer när den positiva sidan är på besök, jag tror att min omgivning också gör det.

Om ungefär en timme blir det långpromenad med käraste Karin och hennes lejonjagare ska bli väldigt skönt att komma ut i den fina kvällssolen. Men innan det ska jag försöka olja utemöblerna lite efter den hårda vintern.

Må så gott allihopa!

Nu på mycket bättre humör och med lite mer energi än tidigare idag!


Kommentarer
Postat av: Pia

Kram på dig tjejen! IMORGON blir en mycket bättre dag.

2010-04-19 @ 19:06:32
URL: http://www.offentligaord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0