20004

Ni undrar säkert vad min överskrift står för idag, och jag kan stolt meddela att det är antalet steg som jag har vandrat från halv åtta i morse tills nu. Det är en pågående tävling på jobbet där vi delat in oss i lag och tillsammans med alla ikea varuhus ska vi tävla om vilket lag som snabbast går till Gävle. Det är väldigt kul och sporrande att ha en stegmätare på sig under dagarna, man tar gärna ett extra varv för att samla steg. Även mina steg från promenaderna med Atlas får räknas och det blir ju en hel del.

Efter jobbet idag blev det en promenad runt det väldigt soliga och fina skutberget med mannen och hunden. Vi har precis käkat hembakade siktkakor a la adde med kokt ägg och lite te. Nu ser vi på wipeout och ska mysa framför teven en stund innan det blir läggdags. En tidig kväll här på hagaborg alltså.

Hörs i morgon!


Kommentarer
Postat av: Karin

Gå gå gå gå gå... Vi hejjar på dig!!

kyss

2010-04-12 @ 20:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0