tröstshopping

Sitter här och tycker synd om mig själv. Det är verkligen inte roligt att vara sjuk och bara vara hemma. Tur att jag har Atlas som sällskap iaf! Sitter och kikar runt lite på nätet och är sjukt shoppingsugen. Funderar på att klicka hem lite grejer från NELLY men min snåla sida sätter in. Får se hur jag gör.

Klockan sju ska jag vara på kronoparken för att träffa en tjej som heter Weronika, hon och hennes kille äger Leia som är Atlas syster. Vi har bestämt att vi ska ta en gemensam promenad med hundarna så dom får träffas lite innan syskonträffen som är i morgon. Adde är i sunne och lirar hockey så jag tänkte ha en sån där skön slapp kväll. Ska fixa med Atlas lite. Han behöver ett bad och så behöver han få klorna klippta och tassarna insmörjda.
Ska försöka lägga upp någon bild på hundarna senare.

Selina dress SEK 599, Motel - NELLY.COM

Ett av mina vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0