Kontrollsök och thai mat

Jossan fick med mig ut en sväng på eftermiddagen. Vi åkte till mariebergsskogen och gick med Atlas. Fast att jag är sjuk och det gör ont i bihålorna när jag går så var det ändå skönt att komma ut lite. Vi gick väldigt väldigt sakta och det tog lång tid att komma runt. Men vi följde kartan och hittade några fler kontroller till det där friskvårdsprojektet som är i stan. Det va ju så otroligt vackert väder och det blåste nästan igenting. Vi har precis käkat thai mat från viken och så köpte vi lite godis på ICA. Nu ska jag få sällskap av syster i soffan och se på idol. Får hoppas att jag känner mig bättre i morgon. Man kan ärligt fråga sig - vad vore livet utan alvedon?

Hoppas ni mår bra!



Atlas var så sjukt rädd för den här vargen, han morrade och skällde och
visste inte hur han skulle bete sig. han underhöll helt klart hela parken!



Han försöker hälsa i baken på den....


Men får inget gensvar...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0