Idol kväll

Regnet bara piskar på fönsterrutorna och det blåser storm. Jag hann precis in med Atlas innan ovädret startade. Nu ligger jag i soffan under ullpläden med tända ljus och en trött hund brevid. Andreas har fys och is träning ikväll och jag njuter av idol jippie vad härligt att Calle gick vidare. Gillade inte alls den där Piotr, hur han kunde gå så lång är för mig ofattbart.. Vilket framträdande Eddie gjorde hur bra som helst och smart att välja en låt av MJ. Efter Idol blir det bingen, tröttheten sitter fortfarande i sen i lördags, riktigt illa att man känner så vid en ålder av snart 22.

Ha en skön kväll!
xoxo






Kommentarer
Postat av: Elin

Missing you!!!! Min vackra vän, titta inte in på min blogg för då kommer du bli orolig över min psykiska hälsa! ;-) Kyss!

2009-09-29 @ 00:55:00
URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0