Höstdag i all ära

Igår blev det en mys kväll framför idol. Jag och Karin laddade upp rejält med godis och frukt. Annanas doppad i mjölkchocklad är inte alls så fel. Tyvärr köpte vi så mycket att Karin faktiskt fick ta med sig en hel del tillbax. Idag är det en sjukt fin dag jag har varit ute på en kort promenad med Atlas och fått en liten försmak på det sköna vädret. Ska strax åka till systemet och ladda upp inför kvällens fest hos Linda, en tjej på jobbet som har inflyttningsfest. Innan det ska jag hinna med att aktivera Atlas rejält för ikväll blir han ensam några timmar. Ska även hinna möta upp Martina & Emma på stan för en snabbsväng där. Måste ju in och prova vagabond stövlarna...

Nu blir det sen frukost med min älskade sambo!
Puss & kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0