Glädjande besked

Veterinären ringde mig idag på jobbet och berättade att provsvaren kommit från hans allergi-prov. Han hade inte svarat på något dom testat han mot, vilket va kvalster och pollen och sånt luftburet. Nu är det jätteviktigt att han fortsätter att äta sitt specialfoder, för att vi ska kunna se om det är foderallergi han har. Tyvärr har han lurat mig, och verkar inte allas äta lika bra va den nya maten som jag trodde. I dag hade han fått på dagis och när jag hämtade honom var det fortfarande mat kvar.

Om en timme ska jag ta en promenad till sötaste syster som tyvärr kuggade på uppkörningen idag! tänkte gå dit och liva upp henne lite, atlas hänger med såklart.

Hoppas ni får en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0