Frisör och shopping

Blev jättenöjd med håret. Det va riktigt skönt att ta någon centimeter på det oxå, känns så mycket friskare. Vi har hunnit med en hel del annat som att fika hos andres mormor och morfar och gått på hundspåret i sörmons naturreservat. Hur skönt väder som helst och en helt underbar dag! Jag tog en sväng till bergvik förut för att kolla efter ett par vagabond stövlar som jag förälskat mig i, men dessa verkar inte finnas någonstans.. Köpte ett paljettlinne, en scarf och en lång svart stickad kofta. Nu sitter vi och ser på idol och jag ska hoppa tidigt i sängen för i morgon börjar jag jobba tidigt.


Håret blev ljusare, Pia fixade utväxten och boostade mitt hår rejält. Jag köpte med mig en tok-bra värmespray från sebastian som ger både glans och volym samtidigt som den skyddar mot plattången. Just nu står en GHD plattång allra högst på min önskelista. vill ha!



Godnatt på er alla underbara!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag saknar dej fina fialotta! SNygg som fan e du me! Love you! Kyssar

2009-09-23 @ 23:02:16
URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/
Postat av: Jossan

fan vad du är snygg, jag tror vi är släkt :)

2009-09-23 @ 23:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0