Fin fina Martina

Har varit och fikat och käkat grillad korv hos mammi där A fick stå för leken med lillebror, det blev en snabb visit på förmiddagen för han skulle ju iväg på träningsmatch, jag trodde ju att serien hade dragit igång men ack så fel av mig. Min eftermiddag har spenderats med Martina, vi tog en gemensam promenad till sandgrundudden och hon hade bakat bullar som hon hade med sig hur söt? det var jättefint väder men det blåste kallt och ändå var det en tapper tjej som trotsade att hösten kryper närmare och närmare, hon låg i bikini! Det blev en riktigt fin eftermiddag med en riktigt fin vän och en snäll hund. Nu ska jag ta mig i kragen och städa lite här hemma, tror att badrummet ska få sig en omgång. Ikväll blir det middag och film och i morgon ska jag försöka ta mig till jobbet, känner mig mycket bättre.


Kommentarer
Postat av: tinis

söt du är gumman =)

2009-09-13 @ 17:34:11
Postat av: KaRIN

Saknar dig Love !!



xoxo

2009-09-13 @ 20:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0