Crap - jag är sjuk!

har legat nerbäddad hela dagen igår och nu på morgonen. Känner mig inte alls bättre utan snarare sämre. Fick gå hem från jobbet igår, det känns inte alls kul! Jag har feber, halsont och är jättesnuvig. Andreas bäddade ner mig och tog hand om mig hela dagen igår. På kvällen hade jag lovat mami att hämta lillebror på dagis och passa honom till hon kom hem vid halv tio. Som tur är följde Adde med och gjorde det mesta av jobbet eftersom jag var hängig. Men han är allt en riktig liten glädjespridare den där godingen. Han pratar och pratar och han håller järnkoll på allt och alla. Vi käkade fläskpannkaka som mami fixat hur gott som helst och sen badade Albin i bubbelbadet. Allt gick ialafall hur bra som helst! Atlas var självklart med han njöt som fisken i vattnet bland alla Albins leksaker.

Idag ska jag bara ligga och vila och älsklingen får ta allt ansvar för hunden. Det är riktigt synd bara att man är sjuk när det är sånt otroligt fint väder ute. Jag försökte mig på att gå en tur med atlas i morse och kom hem sjösvett och jätteanfådd. Vad händer lixom? Känns verkligen att jag har en infektion i kroppen.

Här kommer lite bilder från igår, enjoy!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0