Höstvindar

Har nyss kommit in från en kvälls promenad med Atlas. Tog en sväng förbi Jacob och hans crib. Som vanligt var det fullt hus och vi pratade om lite minnesluckor från igårkväll. haha vad mycket roliga saker man kan säga på fyllan.. jag citerar Henke: "jag är en blomma på en flytande äng" Så sjukt sött sagt och vart det kom ifrån vet nog ingen. Grabbarna hakade på ut och dom kastade lite med sin amerikanska fotboll medans jag lekte och tränade Atlas en stund på gräset. Nu blir det tvättstugan fram till midnatt. Ha en skön söndag allihopa!


Fina färger tillsammans.




Jake the snake och Christoffer


Kommentarer
Postat av: Anna

Vackraste hunden och snyggaste matten.

2009-09-28 @ 17:58:29
Postat av: Sara Palm

Vilken fin ridgeback du har. Har alltid velat ha en sån men min kille är allergisk. Fin blogg också!

2009-09-29 @ 21:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0