Bio i höstrusket

Ikväll blir det bio, vi ska se Flickan som lekte med elden den andra i millenium serien. Jag tyckte den första filmen var superbra fast sjukt äckliga sener ibland. Har rätt så höga förväntningar på denna filmen. Jag har nyss kommit hem med Atlas från dagiset och idag är han helt slut! När jag va där fick han busa med en grand danois tik gissa om dom hade kul! Hon satte honom på plats då hans hanhunds feelings tog över leken. dom två lekte även med en liten mops som va med och styrde leken och gnagde dom i tassarna, har aldrig sett en mops i action förut men jisses vilken energi knippe! Karins Danso ska nog oxå börja på dagiset så småningom nu har han en provvecka där och det verkar fungera jättebra. Ska åka och handla en sväng sen blir det en promenad med min slutkörda hund innan bion.

I morgon är jag ledig och ska klippa mig och färga håret. Har dock inte alls bestämt hur jag vill ha det än så jag tror att Pia på Clipodrom får fria händer. Ni får se i morgon hur det blev

Ha en skön höstkväll
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0