Underbara B-day

Tack alla ni som förgyllde min födelsedag igår Jag är så oerhört glad över er mina fina vännner och familj.jag började dagen med att bli väckt av Adde som fixat frukost och en bakelse på sängen följt av massa kärlek, underbara man! Sen åkte jag Atlas och Andreas ut till mariebergsskogen och gick en jättelång och härlig promenad i det fina höstvädret. Atlas var i toppform och nöjdare än någonsin över väder och förutsättningarna han fick. Vid tretiden var det dax förmig att åka till jobbet för ett kort kvällspass. Efter jobbet hämtade jag Atlas på dagis och sen kom Karin och Danso med present och massa gottis som vi kalasade på framför idol. Sjukt att Jon åkte ut dock! Vi gick ut i pausen med hundarna så dom fick rastas och leka. En riktigt lyckat födelsedag! Jag längtar så tills ikväll, då kommer alla mina underbara vänner och firar. Har tänkt att baka en tårta och så blir det förfest och sen förhoppningsvis utgång. Ha en skön dag allihopa! Och tack ännu en gång!








Danso hänger in en skön pose i soffan och tack snälla för den fina berlocken jag fick till
mitt nya armband!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0