T.G.I.F

Nu väntar en härlig och framförallt ledig helg. Veckan har varit jobbig men samtidigt väldigt kul. I helgen blir det mys med stort M. I morgon ska vi på kalas till Addes mormor som fyller år och på kvällen kanske jag kikar förbi Martina och tjejgänget. Annars väger en hemmakväll med film och mys med min älskade pojkvän ännu högre! Vi får se hur morgondagen blir. Jag ska i  vilket fall som helst inte klä ut mig och inte springa runt och kancka dörr hos grannarna. Nog för att det var kul när man var liten. Snart kommer Adde hem och vi ska lyxa till det med hämtpizza framför idol. Jag måste erkänna att jag faktikst inte har någon favorit det här året. Många är duktiga fast det är ingen speciell som tilltalar mig. Adde är kär i Tove och det är jag helt med på, så om det är någon som ska vara lite mer favorit än någon annan så är det nog hon. Söt som socker!

Hoppas ni mår bra!
Puss





Bilderna är tagna för längesen men här har ni mina älskade A:n!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är utmanad i min blogg :)

2009-11-01 @ 15:44:01
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0