Stress, genrep och nervositet

Vilken vecka jag har haft, har inte hunnit annat än att jobba och självklart hinna med allt som hör min vardag till. Jag har tillsammans med en kille på jobbet tränat hela veckan på ett uppträdande inför vår personalfest som vi hade igår kväll. Vi var på bluemoonbar som var bokat till oss i fyra timmar innan nattklubben öppnade. Temat för kvällen var let´s dance och alla som ville fick anmäla sig för att tävla och möta en jury. Självklart var det inte på blodigt allvar men jisses så kul det var. Vi hade tränat några gånger och mest försökt att komma på ett tema där vi skulle slippa dansa alldeles för mycket. Vi kom efter många om och men fram till att vi skulle spela Skönheten och Odjuret. Festen började klockan sju och det bjöds på smarriga mojitos till fördrink och vid åtta var det dags för maten som jag tyvärr inte kunde ta en tugga av för jag var så nervös! Klockan nio började showen och det var fem par som var med och dansade och vi hamnade på en andra plats. Hur kul som helst att göra något annorlunda och framförallt att få bjuda på sig själv! Vi fick tillochmed publiken i tårar, och jag har då aldrig fått så mycket komplimanger någonsin, tack underbara ni!Det var en väldigt lyckad kväll men tyvärr fick jag inte bilder från kvällen men jag vet att många satt och filmade så vi får se vad jag kan få tag på.

Idag är jag trött och det mest i fötterna! Nu ska jag ta sällskap av mina grabbar och krypa upp i soffan med en kopp te och några skorpor framför tv:n. Hejja Filip & Fredrik!
Puss & kram




Ett stort tack till Maria & Maria på Maskerad & Vintage för hjälpen
med kläderna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni var så fina! Kul att ni ville vara med och bjuda oss på en sån show! Kram

2009-10-26 @ 20:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0