Kvalitets eftermiddag

Elin kom förbi efter lunch och vi åkte för att hämta upp Jacob sen styrde vi mot Hammarö där vi hälsade på i stallet och pussade lite på Britts unghästar. Vi orkade inte vara där länge för det va så kallt. Vi satte oss istället i bilen och njöt av kanelbullarna som Elin köpt med sig. Vi åkte in till stan istället för att kolla lite men det Elin var ute efter fanns såklart inte. Så istället åkte vi förbi hennes farmor och farfar och där blev vi bjudna på supergod nybakad äpple-blåbärspaj. Nu har jag precis kommit in och jag tänkte faktiskt ta en rykande varm dusch för jag känner mig smått nerkyld. Senare blir det en lång promenad med Atlas.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0