Jag har världens bästa vänner!

det blev en sjukt bra kväll igår som började med förfest hos mig och lite tårta på det. Jag fick jättefina presenter, blommor och chocklad. Runt midnatt begav vi oss till blue moon och röjde loss riktigt rejält! Tyvärr gick vi inte ut innan alla andra så vi blev ju fast där på slutet i jordens kö till jackorna. Väl ute packade vi in oss i Elins bil och styrde mot kennets. (nej elin drack inte) Där skulle grabbarna ha mat så det blev mer väntan och mer kö men vad gjorde väl det egentligen?!

Idag ska jag och Elin ha en kvalitets dag. Det blir en sväng till stallet och kanske en in till stan. Innan det ska jag ta en lång frisk promenad med min underbara hund!
Här är lite bilder från igår:



laddad som få..

Jag och halmstads snyggaste brud

två av mina bästaste vänner





Tack för dom fina presenterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0