HemmaSPA

Det var riktigt nära att jag blev kvar i sängen i morse. Under helgen har jag känt mig riktigt hängig och haft svårt att andas för den jäkla förkyldningen sitter i. Men jag tog mig i kragen och pallrade mig iväg. Nu är jag precis hemkommen från en bitande kall kvällspromenad runt sundstatjärn och jag ska faktiskt ta hand om mig själv en stund nu. Jag har tappat upp ett rykande varm bad med tänka doftljus och härligt bubblande skum. Det blir både att ge kroppen en omgång med skrubbhandsken och håret ska få en uppfriskning med hjälp av mina älskade - kan inte leva utan, inpackningar från Joico k-pak. Adde har bäddat rent i sängen och städat och skrubbat hela lägenheten så det doftar ljuvligt. Det är inte mycket som slår känslan av att vara helt ren och nyduschad till att hoppa i en ren och nybäddad säng. LOVELY



Underbara doftljus och häligt inspiration.



Bästa hårvårdsserien, helt klart att rekomenadera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0