Härliga lediga dag

Dagen böjar lida mot sitt slut och solen försvann för flera timmar sen. Men vi har haft en helt perfekt och kravlös dag där Atlas har fått all vår uppmärksamhet. Hundarna tyckte det var hur kul som helst att busa i lekparken och vi njöt av solen och av fikat.

Efter busstunden åkte Adde till OK och tvättade bilen och jag tog en promenad med Atlas hem till mamma och Albin där vi stannade en stund och byggde en legofabrik med min älskade fina lillebror.

På eftermiddagen hade vi tid för Atlas och hans ettårsspruta. Det gick hur bra som helst och det var över på några minuter. Han är sjukt trött nu men det är nog efter allt busande under dagen. Adde har åkt iväg för att spela match mot hagfors och jag har sett på den första Johan Falk filmen som vi hyrde igår men som jag somnade till. Den var hur bra som helst och den rekomenderas starkt, sådär lagom blodig och spännande hela tiden. Hoppas er dag varit kanon! Nu ska jag ta ett städryck här hemma innan bonde sköker fru och så tänkte jag hinna med att klicka hem lite smink som börjar ta slut. Så himla tråkigt när det är dax att fylla på förrådet både med make up och hårvårdsprodukter för allt tar ju slut på en och samma gång och dyrt blir det med! Har ni samma problem?

XOXO


Alla bilder är tagna av Karin

Karins sessan Diva och min prins Atlas


Danso och Atlas in action


hundarna underhöll oss


Fina fina guldklimpar


Atlas retar Danso

Kommentarer
Postat av: Josefine

Söta syster :) jag ska baka några åt dig när jag kommer hem ! Jonas hälsar tillbaka såklart, hälsa dina A så gott ! Vill också hem och bygga legofabrik, det var längesen nu ;)

2009-10-28 @ 21:28:49
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0