Vill ha snö

Kan det inte sluta regan och blåsa? Jag vill och behöver få snö, det är så mysigt med snö och det blir så mycket ljusare när det ligger fint på marken. Idag har varit en stressig dag med massor att göra och förbereda. ikväll ska jag nog klicka hem några julklappar och så ska jag ta en promenad i ösregnet. Sen blir det lax till middag och mys med tända ljus. Adde har städat och fixat hela lägenheten så den är jättefin, det gjorde mig iaf på glatt humör när jag kom hem. En annan sak som gör mig på bra humör är lady gaga och hennes musik. Nu är favoriten bad romance

Lyssna och se vad ni tycker.
Vi hörs mer i morgon
Love!


Musik videon är cool fast ändå skum..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0