Massage, hockey och Elin

Överskriften sammamfattar min gårdag och höjdpunkten den här helgen. Igår var jag på massage på jobbet, det var hur skönt som helst men ack så ont jag hade efteråt. Hon lyckades inte få loss mina muskelknutar och jag var väldigt spänd i musklerna generellt. Hur som helst så ska jag faktiskt unna mig masage en gång i månaden, känner att jag kan göra mig själv den tjänsten.

Hockey blev det igår med i den stora arenan, jag Adde, Jocke, och sötaste Sara fick biljetter av Addes mamma till deras företags loge och det va nice, att slippa sitta och knö med massa andra. Färjestad vann ju och det var huvudsaken!

Elin är hemma i det kyliga värmland och mitt humör blev genast på topp! Har saknat henne såå! Ikväll ska jag och Atlas åka och hälsa på hos henne i deras hus på Hammarö. Älskade Adde är ju på hockeyträning så jag passar på att se idol och ha lite fredags mys hos henne.

Vi hörs i morgon! Ha en jätteskön fredagskväll!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0