Mannen som talar med hundar

Jag är precis inkommen från en promenad som tog längre tid än jag trodde. Ser på mannen som talar med hundar på tv4+ det tillsammans med veterinärprogram, hitta hem, och animal planet är helt klart ett av mina favoriter.

Elin har återvänt till Halmstad och jag längtar redan efter henne, men vi fick en sista fika tillsammans innan jul ;)
Nu ska vi invänta husse här i soffan, sen blir det bingen
Godnatt alla sötnosar!
Puss




jag sa inte kommandot puss, men han tog sig friheten :)


liten tunga tittar ut...

Kommentarer
Postat av: Catwalkqueen

Tack så mycket! =)

Är det en Ridgeback du har? Har själv funderat på en sån. =P

2009-11-17 @ 20:43:52
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0