Julpyntat, städat och traditionell julmarknad

Jisses idag har vi hunnit med mycket! jag har spenderat min lediga dag med julpyssel och fika med min älskade och Atlas. Känns oerhört skönt att vi fått så mycket gjort och i morgon ska vi njuta av första advent med en hederlig adventsfrukost. I år blir det dock ingen julskinka för min del, efter allt man har sett i media om grisarnas vanvård. Jag tänker inte vara med och bidra till den verksamheten.

Nu ska jag hoppa i sängen och se klart Beck filmen på tv4+, är proppmätt efter allt julgodis och fika som jag har stoppat i mig idag. Men mysigt var det!


Julmarknad på Alsters herrgård, tanterna bakar hällakakor och stämningen var på topp,
bara snön som fattades. Atlas var självklart med och han var super duktig!


Sedan bar det av till mami och familjen på hammarö för fika med lillebror. Idag var ingen
annan intressant än Andreas. Han ser verkligen upp till honom, så söt



Lite julfint hemma och det blev genast så mycket mysigare. Jag älskar att pyssla!
Hängde upp några lyktor på altanen också för att skapa lite stämmning.


I morgon inviger jag adventsstaken som jag pysslat ihop med några band från
IKEA och några tomtar från samma ställe. Lätt som en plätt...

Godnatt ni underbara!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0