Glöggmyskväll

Idag har jag inte varit speciellt effektiv. Jag har njutit av min ledighet och spenderat den i regnet med Atlas och Adde. Vi blev bjudna på den numer treditionella onsdagslunchen hos andreas mormor och morfar. Hur gott som helt då flygande jacob stog på menyn, helt klart min favorit rätt! Vi åkte förbi veterinären efter lunchen och köpte nytt foder till Atlas, han ska nu äta ett specialfoder för kastrerade hundar från Royal Canin.

Älsklingen är på match i Arvika och det blev vinst för kil, så inatt är han nog glad när han kommer hem. Jag har haft sällskap av finaste Karin och hennes underbara hundar. Vi har tagit en promenad med dom stora runt sundstatjärn och sen blev det bus. Väl hemma igen väntade bonde söker fru och glöggkväll med pepparkakor, saffrans gifflar och brieost. Hur mysig som helst, jag älskar glögg.

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, i morgon efter jobbet väntar hundkurs hos Malin på Malins hundtjänst ska bli så kul för det var längesen vi tränade något nu.

Godnatt allihopa!



Hoppas på att jag kan sno några kort från Karin när hon hunnit lägga upp dom,
för såklart så dog min kamera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0