Fy vad tråkigt det är att vara sjuk

Är inne på min tredje sjukdag från jobbet idag och i morgon påbörjar jag den fjärde. Det är en riktigt trög influensa men som pepar peppar börjar ge med sig. Jag har varit feberfri hela dagen och jag får i mig mer mat och vätska nu än tidigare. Hostan och snuvan sitter fortfarande i så det är ordinerad vila som gäller. Jag har legat så mycket att jag fått jordens värk i ryggen, ni vet om man har sovit mycket eller legat konstigt så kan man känna sig stel. Andreas har kommit på ett nytt uttryck för denna värk - liggrygg-

För övrigt händer det inte så mycket i mitt liv, jag ser på tv på dagarna och som tur är har jag ju Andreas som passar upp på mig som en prinsessa. Idag har han lagat Älgfärsbiffar med hemmagjort potatismos som var hur gott som helst och sen har han bakat Kanel/nutella bullar och dom var definitivt i en klass för sig. Han är så duktig min man. Atlas har varit på dagis idag och lekt ruset av sig vilket känns skönt för jag har nog med dåligt samvete att jag inte orkar gå ut med honom. Men i morgon fyller han ett år och det ska vi försöka fira här hemma han ska få ett stort smarrigt märgben och så ska jag försöka fixa ihop någon hundpassande minitårta.

Vill skicka ett jättetack och en jättekram till alla er som har hört av sig med krya på dig hälsningar, ni anar inte hur mycket ni betyder för mig jag finns alltid här för er på samma sätt som ni finns här för mig! Ni vet vilka ni är, jag ÄLSKAR er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0