det bara regnar och regnar..

Inte konstigt att folk blir deprimerade när det är mörkt vid tre och när det bara regnar konstant, Karlstad har haft 1 soltimme på hela November?!! Det är riktigt illa..

Jag är helt färdig i kroppen efter denna arbetshelg. Det har varit så mycket att göra och framförallt att plocka skräp. Men det är riktigt kul att jobba när det är sånt tryck med kunder. Igår blev det en sen kväll, vi blev bjudna på en supergod middag hos Andres föräldrar och sen såg vi på Robinson och spelade lite kort.

Ikväll blir det sängen tidigt för min del, men först lite käk och tända ljus för att få igång stämmningen här hemma och sen vem kan slå Fillip & Frdrik på kanal 5.
Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Weronika

Hej! Ja, för en gångs skull tyckte jag att jag lyckades få till ett lite bättre kort med min dåliga mobilkamera! :) Det går bättre med Leia nu än vad det gjorde för en månad sen - hon är inte längre skendräktig och är lite lugnare, men är har självklart kvar tokigheten stundtals :) lite smådragig ute på promenad, men det är också från och till och oftast finns en orsak (vädret, hungrig, toanödig, springsugen) så det är inte så att det inte går att åtgärda! Hur går det med Atlas? Gör ni nåt speciellt med honom nu?

Det skulle vara jättetrevligt att träffas med vovvarna! Leia har träffat en hel del hundar nu, men är fortfarande orolig av sig då och då.. hon vill liksom fram, men är de andra hundarna på så backar hon och så. Men lite lek har det blivit, så jag tycker ändå att det går åt rätt håll. Vi får ta och bestämma någon dag och så, jag har ju kvällskurs några kvällar i veckorna och veckan som kommer har jag ingen bil - men annars kan vi ju ta det senare. Oj vilken lång kommentar.. :) men vi kan ju bestämma någon dag framöver!

Kram/Weronika och Leia

2009-11-22 @ 22:49:13
URL: http://weronikag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0