Desperate housewives

Jag ringde Mami förut och då svarade Albin, HEJ TESSAN, hur glad blir man inte av den söta lilla rösten? Mamma, Kent och Lillebror är nyligen hemkommna från Teneriffa. Det känns som om jag inte träffat dom på evigheter så det tänker jag göra i morgon. Imorgon inleder jag dagen med en långpromenad med Karin och Danso och sen blir det lunch hos Andreas mormor och morfar. Det börjar bli en onsdagsvana nu att bli bjuden på lunch, hur trevligt som helst.

Adde har nyss trampat innanför dörren från sin hockeyträning och vi ska käka Pasta carbonara och se på desperate housewives, riktigt kul att älsklingen oxå gillar programmet...



Kommentarer
Postat av: Catwalkqueen

Vår kille är 7 månader bara men är redan på övre höjdgränsen och tafsar (65cm) och väger hela 35 kilo! =S MIsstänker att han kommer bli en riktigt riktigt stor kille... =)

Jag läste att Ridgebacken har problem med huden, alltså att det blir som "kanaler" eller hur man ska kalla det, är det vanligt?

Är de lättlärda?

2009-11-17 @ 20:55:06
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hihi han är för söt Albin. Vi såg en ridge på tv förut och han trodde det var Atlas :) kan du inte komma hit på eftermiddagen när jag är hemma ? :D



Btw. Jonas gillar också Desperate, tror du de vågar erkänna det ? ;)

2009-11-17 @ 21:32:10
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Catwalkqueen

Ja men precis! Jag läste att när man är och tittar på en valp så ska man rulla huden i nacken och se om man känner några "trådar" för då har de den sjukdomen.

Det känns som att det är omöjligt att hitta en hund som är helt felfri, schäfrarna har ju tex ledproblem. Jag hoppas dock att Atlas klarar sig från det! peppar peppar



Atlas var otroligt lättlärd, han hade fokus på och kontakt med oss redan när vi hämtade honom vid 11 veckor och vi har jobbat aktivt för att slippa dominansproblem senare. Han är en otroligt duktig kille måste jag säga, det är många som är imponerade att vi har sådan pli på honom fast han är så ung =)



Det gör jag så gärna, tack! =D

2009-11-17 @ 22:36:13
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Jossan

haha glöm det sis ! Vi ses snart :) puss <3

2009-11-18 @ 14:29:41
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0