A (H1N1)?

Igår låg jag helt förstörd i 40,1 graders feber, jag orkade verkligen ingenting jag har legat så mycket att jag fått jätteont i ryggen. Adde blev orolig och ville att vi skulle åka och göra ett test på svininfluensan sagt och gjort jag fick en akut tid på vårdcentralen på Hammarö. Dom tog sänkan lyssnade på lungona, kikade i halsen och det vidrigaste av allt så körde han upp en topsliknande pinne fast det var en som en liten borste istället för bomull i ena näsborren och han grejade runt ett bra tag och det var inte den skönaste känslan jag känt. Sänkan var tydligen låg den var på 13 och influensa svaret får jag i morgon. Nu skulle jag bara vara hemma, inte träffa någon och så skulle jag utgå från att det kan vara den nya influensan. (men det kunde lika gärna vara den vanliga säsongsinfluensan) Om det så är det så finns det ändå inget dom kan göra, sålänge jag inte har problem med andningen så behöver jag ingen vård.

Är i vilket fall som helst väldigt tacksam att jag har en så underbar pojkvän som passar upp på mig och som verkligen tar hand om mig så som Andreas gör. Nu ska jag gå och lägga mig igen och försöka hitta en skönare sovställning för ryggen.
Har ni känningar av influensan eller vet ni någon som har?


Nu vill jag bli frisk!


Mina älskade A:n vilar oxå i soffan med mig. Atlas är en riktig kelgris
han ska ligga över en hela tiden. Sött men tungt, tur att Adde är stark

Kommentarer
Postat av: Jossan

Go du är ! :) du fixar den där svinis galant om du nu skulle ha den, du är väl min syster right ? ;) ett barn på albins dagis har tydligen svininfluensan nu och mor&kent är hysteriska för de kan inte lämna lillen på dagis innan resan. Åhåjaja ! Ring om du behöver mig, jag finns alltid för dig :) PUSS

2009-11-03 @ 22:32:21
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0