Shopping sugen!

Idag har det varit en lång dag på jobbet. Det märks direkt på vädret om jag kommer att få några kunder eller inte. Är det soligt och varmt ute ja då är det rusning till mitt sommarsortiment men är det som idag mulet å grått så är det tvärlugnt. Inte så konstigt kanske, vem vill köpa prylar till sin uteplats när det regnar?

På tal om att handla, jag är så sugen på att köpa nya saker till Atlas hela tiden. Vill ha nya koppel å nya matskålar å nya leksaker å en massa annat kul. Har hittat några bra hemsidor som man kan beställa hundgrejer på, farligt värre. Får se om jag klickar hem något ikväll. Tänkte bjuda på några bra länkar till er som har hund:  www.doggie.se, mest kul att kolla runt på inte så mycket shopping. www.fyrbent.se bra shoppingsida har det mesta! www.anicare.se har oxå en hel del grejer och är kaktiskt min favorit sida!

Nu ligger Atlas och husse i soffan och myser efetr kvällspromenaden och det är snart dax för oss att krypa ner under täcket i morgon väntar ytterligare en arbetsdag och på kvällen blir det eventuellt mys med Mika!

Puss å kram alla nära å kära!

Det här kommer jag att klicka hem: Klicker, skulle vara kul att klicker träna Atlas, ett utställningskoppel snart dax för utställningar, en förpackning med tassdukar (som våtservetter) för smutsiga tassar. Ett fint klistermärke att sätta på bilen, och en praktiskt liten hållare att till bajspåsar att sätta på väggen vid dörren, Allt är från www.anicare.se


    


Atlas i blommorna på sandgrundsudden


Jag och Atlas på bryggan på sandgrundsudden från promenaden med
Karin och Danso. Karin har tagit kortet.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åå vad fina bilder gumman! gud va kul :-) Och vilka fina grejjer du shoppat, måste ju vara så roligt! nu ska jag fara iväg stallet sen jobb! Ha en toppen dag min älskade, vi hörs ikväll! Kyssar!

2009-05-16 @ 07:53:49
URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0