låång dag!

I morse va jag uppe med tuppen snarare två timmar tidigare för tuppen vaknar väl klockan sju? haha började ialafall jobbet klockan 6 då varuhuset var fullt med varor som kommit på inleverans och skulle packas upp. Slutade tidigt idag och när jag kom hem så åkte jag och Andraes ut med Atlas till råtorp och han fick springa lös hela tiden. Han ve jätteduktig på inkallningen och han sprang inte långt framför oss, det kan såklart ha varit för att de tokregnade och han är inte ett big fan of regn vill jag lova. Det är nästan så man får dra ut honom från lägenheten... Kände idag att jag fick ett sånt där kom hem Elin ryck! Elin bor ju som student i Halmstad nu och jag måste säga att jag är väldigt imponerad över hur bra hon klara livet som student ägare till en häst på heltid och jobb vid sidan av. Inte nog med det så hinner hon ändå med att träna och umgås med folk! Jag saknar henne otroligt mycket här hemma! Idag är det fredag och det brukade vi alltid ta vara på, Fredagarna va för oss uppbokade då vi brukade som alla andra svenssons laga god mat och ha fredagsmys framför teven. Nu har Elin bytts ut mot Jocke, Addes bror och absolut inget illa med det men ibland kan det kännas som man får väldigt mycket testosteron gemenskap såklart gör det mest gott :) men nu  till min stora glädje ringde faktiskt min älskade syster nu och ville komma förbi en stund - MYSIGT sen ska jag ta en kvällspromenad med lille Atlas vi ska möta upp Bosse & Mika så dom kan busa lite innan sängdax :) I helgen är jag ledig och på lördag ska vi ha personalfest och innan det blr det förfest hos söta Martina :)

Avslutar med att berätta för dig min älskade bästa vän Elin att jag saknar dig och att du betyder mer än världen för mig!! Du har alltid funnits där och jag är väldigt tacksam för allt kul vi haft, mer lär det bli! Hoppas vi kan ses snart tills dess njuter jag av alla våra minnen och tokiga bilder!


 






  

Kommentarer
Postat av: Elin

Ååååå va underbar du är min älskade! ja blir helt ledsen här! men glad såklart ;-) TACK vad du är bäst!Jag saknar dej som bara faaan! kommer hem lagom till nationaldagen å tar bort stiften hoppas jag! Vilken rolig blogg gumman! jag är från och med nu, din trogna läsare! :) massa kyss!

2009-05-11 @ 22:07:10
URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0