Grillfest i regn?

idag är jag ledig som valigt på onsdagar såå härligt Andreas är på återbesök hos läkaren nu och förhoppningsvis kan han börja jobba snart! nu har jag just kommit hem från Maxi där jag och en jobbarkompis har handlat till kvällen grillfest. Vi har handlat färskpotatis i massor och en massa goda tillbehör samt grillar. Det ska bli en trevlig kväll med grillat och rosé :) hoppas bara det inte blir regn, just nu är det soligt fast det blåser och man ser massa moln! Nu ska jag snart träffa Karin. Tror vi ska ta en sväng till bergvik och spana in nya VILA butiken och se om vi kan shoppa något sommarplagg:) Kanske rent av blir en fika med :) sen ska jag även hinna baka en rabarber paj och en hallonpaj tills ikväll :) Så dagen är helt klart fullspäckad. Får ju inte glömma bort Atlas heller han måste ha sina promenader och dagliga lek/träningsstunder. På tal om träning jag har faktiskt bokat en introduktionstimme på en ny träningsform: vibrationsträning men ska tydligen stå på en platta och vibrera sig i form, lät spännande tycker jag så måste prova. Det kostar 1500:- för 10-20 gånger och man står på plattan ca 10 min åt gången. På fredag ska jag prova på och se om det kan vara något för mig. Jag är så dålig på att gå till gymmet. Tyvärr betalar jag och drar runt 400 / månad på ett gymkort som jag inte hinner/prioriterar att använda. Så himla tråkigt! men men man lär sig av sina misstag! Nu ska jag kika efter recept på paj :) Puss & Kram på er! Elin min mobil va knas igår så kunde inte ringa dig, pekskärmen hade hängt sig! Ringer dig senare idag!


En spännande träningsform


Dax att baka inför kvällen

Kommentarer
Postat av: Jossan

Tess! Det ska bli tokfint väder i helgen och mor sa då att de kanske ska åka ut med båten istället för att fira mors dag? jag vet inte, men hon skulle höra av sig :) jag ringer dig direkt då! PUSS

2009-05-28 @ 12:37:48
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0