Bus på getingberget märgben och nybadad

Efter jobbet åkte vi till Getingberget på Hammarö det är så härligt långgrunt där och Atlas börjar ju gilla vatten mer och mer :) Andreas tog av sig skor och strumpor och sprang ut i vattnet med Atlas. Jisses vad jag önskade att jag hade filmat det, atlas sprang som en riktigt greyhound i vattnet, nästan som han inte satta tassarna på botten alls. Efter 20 minuters tokbus åkte vi till coop på hammarö för att handla märgben och lite ingredienser till kvällens middag. Det blir hemmagjord pirog med avokadosallad till. Atlas är för övrigt nybadad och det va verkligen behövligt vill jag lova för vattnet eller geggan som va längst strandkanaten på getingberget luktade kobaja och så va det som vanligt en herrans massa högar med gåsskit, det gillade ju Atlas såklart! Varför ska dom hålla på och äckla sig med snuskiga saker för? hahah ren är han nu iallafall. Nu väntar teven och sen bingen. I morgon är jag ledig och vi ska på kurs hos Malin! ska bli så kul!
Ha det så bra!

Tyvärr funkade det inte att föra över bilderna från dagen så här kommer en bild på en busig Atlas 12 veckor!


Kommentarer
Postat av: Karin

Fin fin blogg skruttan min :)



Kommer absolut att följa ditt bloggande..



Rings senare



Puss puss

2009-05-20 @ 13:16:49
Postat av: Linda

Hej igen:) Vad bra med privatträning! Jag har varit på det med Charlie också, det var under den perioden som han var väldigt tuff! Skönt att få lite hjälp då! Jag har faktiskt redan varit i kontakt med Malin i Kristinehamn och hon skulle maila mig direkt hon hade klart schema för sommarens kurser! :) Ha det så bra! Pusss

2009-05-20 @ 13:25:33
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Jossan

Hej kära syster :)

2009-05-20 @ 18:25:59
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0