Super helg trots jobb

nu är jag hemkommen från det vilda draget i Lisas sommarstuga, jisses vilken fest det blev brudar! Vi käkade super smarrig mat som Lisa fixat och vi spelade ett spel som heter skvaller som va riktigt roligt! Nu vet jag nästan allt om mina underbara kollegor! Vi körde cross och fyrhjuling ner till badplatsen det va grymt kul, fast jag va livrädd för min fyrhjuling saknade broms och så rök det massa från den. Festen fortsatte hela natten lång med sång och dans, tack för en toppen kväll i mycket trevligt sällskap! Har lovat att inte lägga ut så mycket bilder, för dom bilderna jag fick är inte så lämpliga kanske. Atlas har varit i sommarstugan idag och kommer snart hem med Andreas mamma. Adde är kvar i stugan tills på torsdag. Atlas ska få vara på dagis i morgon och jag ska jobba i den blå lådan. Ikväll har jag fått sällskap av min fina syster vi har fixat mat det blev grilad lax med lime och färsk basilika i foliepaket, och självklart färskpotatis och romsås. Nu ska vi parkera våra ass i soffan och trycka lite godis som vi är väl förtjänta av !

Puss & kram


Kvällsdoppet


Karro & Hanna


livsfarligt åk, trots sin storlek dock sjukt kul


Glada och helt underbara kollegor




min goding till syster





Kommentarer
Postat av: Jossan

Oj jisses vad jag ser ut ! Men tack för igår stumpan :) det var himla mysigt ! vi ses ikväll juu :) PUSS

2009-06-29 @ 10:13:28
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0