Kvällsdopp

nu sitter jag här hemkommen från jobbet, har kastat av mig kläderna för det e så varm! Stackars alla djur och småbarn som mår dåligt av värmen... Om en timme ska jag och Atlas åka till hammarö med Mika & bosse och förhoppningsvis kommer Madde med en sväng! Vi ska faktiskt ta ett kvällsdopp, jäg älskar det! Men i morse insåg jag till min stora fasa att jag saknar en komplett bikini, var tvungen att klicka hem en från Nelly.com det blev faktikst ett par gladiatorsandaler oxå för min älskade hund har tuggat sönder mina andra som jag köpte i Halmstad. Adde har spelat poker och sponsrar, tack älskling! Ska försöka kasta i mig en macka innan vi åker. Hoppas jag kan dela med mig av lite bilder senare : ) Puss & kram i värmen!

mina fynd från nelly, faktsikt väldigt billigt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Shit vilka snygga saker gumman! Bikinin var ju underbar! Min mobil har varit helt knas älskling! Hoppas ni får en mysig kväll! Saknar dej! Kyssar

2009-06-29 @ 23:01:41
URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0