Godmorgon sol!

Nu har jag precis varit ute på en kort morgonpromenad. Tänkte packa med lite saker att ta med mig på min utflykt. Pratade med min syster som tipsade om ett hundbad på hammarö, vid bonäsudden.. dit ska jag åka nu, får se hur det ser ut och om man får bada med hunden där. Sist åkte vi till getingberget och badade men du är det ju så fint väder och säkert massa barnfamiljer. Har helt glömt bort att jag fick låna en grej som heter stygge i onsdags av Malin på hundträningen. Det är en grej med fjädring som ser ut som en gaspedal fast i järn. I denna ska jag fästa en smörgås i en sytråd och lägga på bordet och sedan gå därifrån.... Vi har ju lite problem med att Atlas är på bordet ganska ofta och försöker att sno mat! Så nu ska jag gå och fixa frulle och testa den där grejen som alltså fluger upp och gör ifrån sig ett herrans oväsen så fort den flyttas vilket den kommer göra om han snor smörgåsen. Ha en underbar dag allihopa!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0