Som att sticka hål på en ballong

idag har jag haft en jättebra dag med en rejäl sovmorgon till tio sen åkte jag och Atlas till hammarö för att hälsa på lillebror och mami. Jag gick runt mörmospåret på 2,5 km och Atlas fick busa runt lös, han va helnöjd. Jag pallrade mig iväg och tränade på eftermiddagen på vibrationsplattan, jättejobbigt men skönt efteråt. Vid sju mötte jag upp Karin och fina Danso och vi gick med hundarna i spåret på sörmon. Vi släppte hundarna i sandgropen och lät dom busa när vi stog och pratade och helt plötsligt lägger Atlas sig ner och orkar inte leka mer, det gick kanske fem minuter max. Han reser sig upp och då ser jag att han inte kan stödja på höger bakben... Han hade ju en stäckning i det benet för någon månad sen. Nu gjorde han väl något tokigt som gör att han knappt stödjer på benet. I morgon bitti ska jag ringa vet och be om en tid under dagen, tills det blir det att försöka hålla honom stilla. Det var iallafall sjukt kul att träffa Karin igen efter hennes vistelse på kusten! Love u hun! Tänk att en sån helbra dag kan vända och att man kan bli så ledsen av en sån händelse. Jag är ju sjukt rädd om honom, han är ju min ögonsten!
Hoppas ni mår bra! Hörs i morgon


Älskar verkligen den här hunden, han gör mina dagar




Atlas har lärt sig PUSS och på andra bilden är Atlas och lillebror Albin


Atlas och Danso hade iaf kul en stund...

Kommentarer
Postat av: KaRIN

Finaste godingarna :)Love u sweetie

puss puss

2009-07-22 @ 19:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0