Solat och grillat

igår gick dagen i ett, började morgonen med att upptäcka att Atlas blöder... från sitt kön!? jisses kan det lixom aldrig ta slut på eländet? Nu har jag fått en tid hos vet men inte förrens i morgon. Under tiden ska vi ge tranbärsjuice och se till så han dricker mycket, det är ju inte så lätt. Men Andreas har kommit på ett knep, vi tar numera in Atlas i duschen och sätter på kallvatten, han tycker det är tokkul att dricka från munstycket hur bra som helst. Hältan är lite bättre men han markerar fortfarande och ont har han. Exem och utslag har han oxå fått i armvecket, hon jag pratade med sa att det kune vara finnar som unghundar får men tyckete vi skulle kolla ändå. KUL det har komme inte att bli billigt! Det är lixom semester kassan som går åt nu. Förutom tråkigheter med doggy så spenderade jag faktiskt förmiddagen med Martina på bergviksudden vi solade käkade frukt och små skvallrade om allt möjligt. På kvällen kom Martina och Gus och grillade, vi kunde faktikst sitta ute trots den halft kyliga vinden. Det va jättemys till myggorna kom och vi flyttade in. Sandra dök upp efter jobbet go och glá hilma trevligt avslut på dagen faktisk.

Snart kommer Karin och hämtar upp mig för jag ska hjälpa henne att flytta sin polle till ett bättre bete. Men först blir det lite frukost.


Finaste Martina på udden


Martina & Gustav




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0