Skön dag i stugan

såklart att det skulle dra in massa moln och regn på min lediga dag.. Fick någon timme i solen och vi hann med ett dopp. Atlas har badat och busat och grävt ner ben. Atlas fick simma med flytväst idag för han simmar så fort och blir snabbt trött, han har haft träningsvärk sen simmandet i lördags och sett halt ut fast musklerna ömmar. Det blev iallafall en kortis i stugan idag känns helt okej faktiskt har ju bara åtta arbetsdagar kvar till fyra veckors välbehövlig semester! Nu ska jag föröka städa lite här hemma och slänga i lite tvätt. Förhoppningsvis hinner jag med att träffa min söta Karin för en promenad med hundarna. Puss & kram






Kommentarer
Postat av: Jossan

fina ni är :)

2009-07-01 @ 17:19:50
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Elin

Godingar va ni är fina! Längtar tills vi ses! Kyssar!

2009-07-01 @ 22:59:47
URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0