Halmstad del 1

nu har vi kommit hem, nöjda och trötta minst sagt. Kan väl inte påstå att boendet var det bästa jag kunnat hitta. Måndagen bestog av resande och att försöka bita ihop i den där "stugan" vi hyrde. Atlas har skött sig exemplariskt, vi är så himla stolta över honom, han har anpassat sig så bra. Resan både dit och hem gick oxå bra, han låg tryggt i sin kojs där bak i bilen hur skön är inte det? Här kommer våra dagar i Halmstad i bilder enjoy!


Tisdag morgon - vi tog bilen ut till Elins stall och hälsade på henne och Panther, Atlas tyckte Panther var läskig
men han var samtidigt väldigt nyfiken. Elin & Panther är så otroligt fina tillsammans se och njut!




  
Efter stallet åkte vi till Särdas Kvarn ett jättemysigt ställe med café och fika, där blev det god mat och smarrig morotskaka till fika. Dom hade en super mysig butik där, där dom säljer saft, sylt, musli, chocklad och annat sånt närproducerat och allt i gammeldagsa flaskor och burkar. En helt underbar butik. Jag köpe hallonsylt och en flaska jordgubbssaft.Kan verkligen rekomendera att åka dit! Vi hade med Atlas han fick ligga i trädgården på din pläd. Hur bra som helst!





Efter besöket på kvarnen åkte vi till haverdals naturreservat, underbart vackert! Vi gick en bit och kom sedan fram till Tylösand hur fint som helst. Jag fick sån energi av havet och dom salta vindarna, doften av tång och av att se vågorna. Jag tog av mig skorna och sprang i sanden, Atlas hade hur mysigt som helst han med. Han började leka med tången som låg på stranden. Det gjorde inte så mycket att vi inte hade bättre väder, vi njöt ändå.


På eftermiddagen åkte vi till Maxi och handlade mat till kvällsmyset som spenderades i Elins sjukt mysiga lägenhet! Det blev räkor och baguette sen spelade vi poker och både Elin och Andreas var hur bra som helst på det! Jag är ju så dålig förlorare, men jag fick faktikst träna på det, för jisses vad jag förlorade - STORT! Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0