Godmorgon!

Jag har nyss kommit in från vår morgonpromenad, kan inte förstå att det är så varm fast klockan bara är åtta på morgonen. Ingen av oss har sovit bra inatt för värmen. igår jobbade jag heldag och jag kunde inte fått ett bättre avslut än att få spendera kvällen med fina vänner. Madeleine, Mika, Martina och Sandra som delade en mysig kväll på en filt utanför Mikas hus. Vi käkade frukt och kex och myste bland lite gossip ni vet hur det är! Tack för en toppenmysig kväll och Mika ha det så underbart i Gotland hela sommaren, slit inte ihjäl dig! Idag väntar en lång jobbdag innan ledig helg. Atlas ska få vara på dagis och lördag söndag ska vi gå en ledarskaps kurs hos Malins hundtjänst. Det ska bli så kul jag längtar!''
Ha nu en jättebra dag! P & K


Kommer sakna dig i sommar Mika!


Mika och Sandra glada i gräset


När Madeleine sjunger då gråter jag alltid, du är så duktig!


Sötaste Martina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0