Fin fina Fredag

här kommer Atlas diagnos: Urinvägsinflamation, förhudskatarr och en bakterieinflamation i huden möjligtvis orsakad av någon parasit. Nu har vi full behandling med allt ifrån bad i antiinflamatoriskt schampo till antibiotika tabletter. Skönt att äntligen fått veta vad det är och hur vi ska behandla. Efter vet åkte vi till Tage och Birgit för en snabb fika sen bar det av till Hammarö med Atlas för att Hälsa på min älskade Elin som är hemma en kortis. Jättemys och Atlas va helnöjd! Nu ska jag strax åka och hämta Jacob för vi ska ut till Hammrö och umgås med Erik och Elin, ska bli tokmys. Men innan det ska Jacob Adde och jag ha fredagsmys med en Pizza! I morgon ska jag upp före tuppen, kvart i sju då kommer Karin och hämtar mig för vi ska åka till Ransäter på internationell hundutställning med Danso! ska bli skit skoj och se alla fina hundar. Det är tydligen 3200 doggys anmälda, så spännande! I morgon kväll ska jag även hinna med ett besök hos Anna med en liten pressy!

P & K








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0