Underbara burkar

Oj vad fick jag för något ryck egentligen. Bak ryck kan man kalla det. Jag är ju hemma och är sjuk och väldigt rastlös av mig, oavsett om jag är krasslig eller inte så har jag väldigt svårt för att koppla av. Det fick bli en tur till affären för att inhandla lite ingredienser. Tur att jag inte träffade någon jag känner. Likblek och hängig intog jag butiken på jakt efter jordnötssmör och annat som behövdes. Pollymuffinsen blev lite annorlunda fast forhoppningsvis goda när dom svalnar och snickerskakorna blev helt super goda. När jag skulle frysa in dom så slog tanken mig att jag har så tråkiga och fula birkar till min förvaring. Jag klickade in på nätet och fann en underbar hemsida med lite allt möjligt för hemmet. Därifrån ska jag beställa dessa tre burkar

Visst är dom hur söta som helst?!

l
Klicka på burkarna och hitta fler olika sorter till all möjlig förvaring...

1 Super fin kakburk - Fröken fräken 245:-

2 Glädgespridande burk som jag tänkte till diskmedel. - Fröken Fräken 245:-

3 Toksöt burk till Atlas godis - Fröken Fräken 269:-

Klicka HÄR om du vill vara med och tävla om ett fint badrumsset från CULT-design!!!

Fröken fräken webbshop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0