Trött och sliten

Idag fick jag åka buss hem från jobbet, vilket gick förvånande smidigt. Jag var hemma lagom till det att den nybakade pizzan som Adde hade bakat stog på bordet, dukat och klart! Jag har världens bästa pojkvänn! Känner mig trött och sliten i kroppen och just nu väntar jag in resultatet i Idol, ska bli kul att se vilka som går till final. Jag hoppas definitivt på ERIK ikväll var han grym och han bevisade definitivt vilken entertainer han är, Jag hade gåshud!

Det är hur skönt och mysigt som helst att det är fredag men det innebär inte ledighet för min del. Jag har en fullspäckad jobbhelg framför mig och inte förens på onsdag är jag ledig nästa gång.
Nu blir det till att hålla Adde och hans kompis Krille sällskap i soffan till fortsättningen av Idol. Tror ioförsig inte att dom behöver mitt sälskap då dom för en timme tillbaka har suttit och lekt med sina Ipones...

Hahaha jag är inte bitter eller avundsjuk alls :)
Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0