Toktråkiga dag

I morse när jag vaknade så ville varken kroppen eller huvudet vara med, men jag pallrade mig upp och tvingade i mig lite fil och bytte om. Väl i bilen känner jag hur allt snurrar och att jag typ inte ser på mitt vänstra öga. Har haft en pulserande och dunkande känsla i ögonhålan under helgen och nu är det definitivt värre. Jag lämnade Atlas som vanligt på dagis och sen kände jag bara att jag inte orkade. Lika bra att jag åkte hem och vilade istället för att göra en dålig insats på jobbet.

Min dag har spenderats med Andreas och framförallt hans Ipone. Jag och telen börjar bli riktigt bra vänner nu när jag insåg allt kul man kunde göra med den om man är sjuk. Som att kolla på the Hills och surfa runt efter lite julklappstips och läsa massvis av bloggar. Den senaste timmen har jag suttit och knåpat ihop ett kollage över lite önskeklappar. Det är ett bra tidsfördriv och faktiskt riktigt roligt, känner dock inte att mitt öga är bättre av att se på tv och vara vid en data. Om det inte blir bättre på några dagar så får jag uppsöka läkare och kolla om det kanske kan vara en bihålsinflamation?!

Puss & kram på er

Här har ni vad jag önskar mig i år.. Drömma kan man väl alltid?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0