Tjejmys!

Igårkväll hade Adde lagfest med hockeyn och jag hade tjejkväll och julmys med mina finaste tjejer Martina och Sandra. Vi proppade i oss skumtomtar, glögg och pepparkakor. Sandra hade med sig en fin burk med nybakade dumlekakor sötare kan ingen vara, jo ioförsig lika söt var Martina som efter lite mys överraskar med ett varsitt paket till mig och Sandra. Vi hade ju inte bestämt att byta julklappar och så är hon så urgullig och hade köpt en varsin klapp till oss.

Idag är jag helt slut efter många arbetsdagar på raken och långa pass. Jag och Adde har lyxat oss med en pizzakväll och vi ska skratta till Ankas jul nu på tv3. I morgon väntar en lång jobbdag och sista rycket med paketinslagningen.
Hörs i morgon!!

Kram på er!




Tack min söta Tinis för det fina armbandet från BIANCO! Love it!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0