Tacos & Robinson

Ikväll har vi haft en riktigt typisk familjen Svensson kväll. Vi har käkat Tacos och sett på tv. Jag är fortfarande trött och efter en hektisk dag på jobbet så känns det inte så där motiverande att hitta på något roligare än så. Kan för övrigt meddela att vi har fixat in bilen på lite service och faktiskt dom har faktiskt installerat en motorvärmare. Jag är just nu hur nöjd som helst då jag är en riktig fryslort, och att sätta sig i en iskall bil med iskalla och hårda skinnsäten är inte min grej alls.

Nu ska jag ta kvällsvarvet med doggy och sen blir det bingen för min del. I morgon väntar en mysig andra adventsfrukost och sen blir det till att inta det stora blå huset som blir AEKI baklänges :)

Puss, kram och Godnatt!


Middags mys


Soff pose




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0