Pizzabak hos Tinis

Nu ska jag åka och handla lite gottis till kvällens Idol mys som ska spenderas med älskade Martina. Självklart blir vi några fler och vi ska faktiskt baka pizza tillsammans. Innan det ska jag gå en längre tur med Atlas och fortsätta göra lite övningar från gårdagen.

I morgon bär det av till huvudstaden med Karin och Danso. Ska bli så spännande att se alla hundar och själva uppläggen på en så stor utställning. Vill ni kan ni läsa mer om utställningen HÄR.
Vi ska bo på hotell och söta Karin betalar allt och bjuder mig på resan för att jag följer med som sällskap! Fina vän :)

Nej nu blir det ombyte, har inte kommit ur min gulblå uniform ännu...
Ha en trevlig fredagskväll och hejja ERIK!


Klicka på bilden så kan du läsa mer om utställningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0