Några korta frågor och svar

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: hängig
Favoritgodis: choklad
Är det nåt du absolut inte äter: palt,sill,hackkorv och annan inälvsmat
Kläder just nu: stor stickad kofta och tights
Musik just nu: Don´t Stop Believin - Journey
Vad sa du senast: tack för maten
Sommarplaner: Kanse en resa? Definitivt ett besök hos Elin i Halmstad
Saft eller alkohol: Saft
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: Soligt
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: morgon
Sparare eller slösare: mitt emellan
Kommer du ihåg din första kärlek: ja
Älskar du henne/honom fortfarande: nej
Har du några homosexuella vänner: ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 - 3
Bio eller promenad: promenad helt klart
Är du kittlig: inte så farligt under fötterna dock
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? Våg
Rädd för insekter? Nej eller jo några gråsuggor och tveskärtar
Äckligaste insekten: fästingar är det en insekt?
Största svaghet: mitt humör kan ibland svika mig
Det här är jag bra på: lyssna, ställa upp för andra, vara glad & mig själv rakt igenom
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
kunna flyga
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? hemmagjord pizza helt klart
Skriver du dagbok? bloggar ju
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? tror inte det.
Gungar du på stolen? ja när jag är rastlös
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster
Är du rädd för blod? ja främst mitt eget
Saltar du på maten? nästan aldrig
Gillar du att sjunga? ja om ingen hör
Anser du att du är stark? till och från
Brukar du sola? bara på sommaren
Vad gör du om du får hicka? hickar tills det går över :)
Röker du? nej
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? inget
Har du en besatthet? haha nej det tror jag inte



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0