Ljuvliga dag

Jag har haft en sån superskön och kravlös inledning på min dag. Vi gick upp och åt frukost vid nio och tände lite mysiga ljus. Sen pälsade vi på oss rejält med kläder och begav oss ut på en promenad till jättensväg på gustavsberg tog ca en timme dit. Där bjöds det först på fika och sen i väntan på lunchen så gick vi ut igen och upp i skogen där vi tränade lite sök med Atlas och där han fick springa lös och busa. Väl inne hos Tage & Birgit igen doftade det härligt det var en färdig fläskpannkaka som stog framdukad.

Det är äntligen lite minusgrader och solen har tittat fram hela dagen, jag har gått med ett konstant leende på läpparna och verkligen sugit åt mig av den energin som man får av att vara ute en hel dag i detta fina väder. Nu har vi precis kommit innanför dörren och Adde har hämtat ut ett paket till sig själv som han har väntat såå på.. kan ni gissa vad det är? Jo en Iphone såklart.. Känns som detta kommer att bli slutet på vårt förhållande! Tror han kommer att fria till den väldigt snart. Han har tillochmed kartongen med in på toa för att han inte kunde hålla sig med att öppna den... hahah sötaste killar, att detta tekniska fenomen kunde skaka om era världar så!

Jag ska snart fly huset och lämnat det nya kärleksparet en stund. För ikväll ska vi ha en liten julsamling med jobbet och då ska vi har julklappsbyte så nu behöver jag åka och fixa en julklapp för femtio silvermynt som ska passa till både en tjej och en kille..

Här kommer lite bilder från dagen..

Vid sandgrundsbron


Vid teatern, helt underbart


Vackraste hunden i den frusna ljungen


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja detta med Iphone alltså, jag vet hur det känns ! Kul att du ringer upp mig hörru :(

2009-12-02 @ 23:49:32
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0