Julkänslan är på hög nivå!

Det är vitt ute och det är en krispig skön känsla som knarrar ordentligt när man promenerar på gatorna. Här hemma står julmusiken på för fullt och julskinkan är färdig griljerad, julklapparna är inslagna och fina glöggen står på värmning och jag och Andreas har precis gjort klart alla julklappsrim. En helt underbar dag då jag egentligen skulle ha jobbat men jag har spenderat natten på toa och tyvärr varit spysjuk, men jag tror att det inte var någon bra kyckling vi åt i gårkväll. Atlas har fått busa runt lite i snön idag innan julafton och gissa om han var nöjd?!

Ikväll ska vi bara vara hemma och njuta av det härliga julkänslan, vi ska äta skinkmackor och spela bingolotto, uppesittarkväll med härlig stämning är ju ett måste innan den stora dagen. I år blir det ingen julgran för det är lite för trångt här hemma för den nu när Atlas har växt till sig så. Ha nu en underbar kväll och jag önskar er alla en ljuvlig vit och härlig julafton i morgon!

Kramar!


Våran fina kungsgran förra julen...

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

vilken fin julgran!

2009-12-25 @ 19:57:11
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0